Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


Το μάθημα της πληροφορικής για την Γ Γυμνασίου   Το βιβλίο Πληροφορικής για τη Γ τάξη



ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 

Πρόβλημα-Αλγόριθμος

Τι είναι οι πύργοι του Ανόι; Προσπαθήστε να τους τοποθετήσετε σύμφωνα με τις οδηγίες στην διεύθυνση http://www.lilgames.com/hanoi.shtml

Δραστηριότητες από το διαδραστικό βιβλίο πληροφορικής:

Το πρόβλημα του βαρκάρη
 
Δείτε πώς αναλύεται αλγοριθμικά το πρόβλημα: Ανάλυση ποσού σε χαρτονομίσματα του ευρώ. 

Πρόβλημα: Έξι κέρματα ένα κάλπικο

Δοκιμάστε τον σπειρογράφο αλλάζοντας τις τιμές στον αλγόριθμο.

Δείτε πώς η χελώνα θα σχεδιάσει το λουλούδι  και σχολιάστε τον αλγόριθμο ως προς την σαφήνεια, την ακρίβεια και την  ορθότητα.

Αντιμετάθεση περιεχομένου

Εύρεση του μεγαλύτερου από τρεις τυχαίους αριθμούς

Διαγράμματα ροής  

Ανάληψη ποσού από ATM

Πληρωμή σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων 

Δείτε την παρουσίαση:
Εισαγωγή στην εννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.

Πειραματειστείτε με παιχνίδια λογικής στο SuperKids Games Education of the Future

Αλγόριθμος επίλυσης του 3χ3χ3 κύβου του Ρούμπικ, γνωστό και ως V-Cube ή Magic cube από το Σύλλογο Καθηγητών Πληροφορικής Χίου 
 
 

Πρόγραμματισμός

Τι είναι ο προγραμματισμός  ( από το τμήμα Μηχανικών Η/Υ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας)

Δραστηριότητες από το διαδραστικό βιβλίο πληροφορικής:

Πώς τρέχει ένα πρόγραμμα

Ο κύκλος ζωής ενός προγράμματος

Διαδικασία ανάπτυξης ενός προγράμματος


Κάντε την Ιστοεξερεύνηση στις γλώσσες προγραμματισμού.

Γλώσσες προγραμματισμού

Μεταγλώτιση προγραμμάτων online

Δοκιμάστε τις ικανότητές σας στον προγραμματισμό ή ξεκινήστε τώρα να προγραμματίζετε στην ιστοσελίδα  http://codeweek.eu/resources/greece/

PYTHON

Σημειώσεις - Ασκήσεις




  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2


http://scratch.mit.edu/ 

Κατεβάστε το πρόγραμμα για το scratch απο την διεύθυνση https://scratch.mit.edu/scratch2download/
επιλέξτε την έκδοση ανάλογα με το λειτουργικό σας σύστημα.

Δοκιμάστε το πρόγραμμα online στη διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=home

 Προγραμματίζοντας με το scratch
                                   
  Φτιάχνοντας παιχνίδια με το scratch (από το τμήμα Μηχανικών Η/Υ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας)

    
Δείτε εδώ ένα επαναληπτικό τεστ στο scratch

Δείτε εδώ θέματα τελικών εξετάσεων στο scratch


  ΤΟ WIKI ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 Εδώ θα βρείτε Ασκήσεις και σημειώσεις θεωρίας  

http://learning-code.wikispaces.com  



ΑΣΚΗΣΗ Κίνηση Αστερία - Καβουράκη

Από το βιβλίο προγραμματίζοντας με το scratch κεφάλαιο 5.4 στην ιστοσελίδα: http://www.scratchplay.gr/chapters.html?ch=05.

1) Μελετήστε τις εντολές του προγράμματος  και εκτελέστε τες στον υπολογιστή σας

2) Γράψτε τον αλγόριθμο για το πρόγραμμα.


                                            
                                                     
 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...