ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Πρόβλημα-Αλγόριθμος
Τι είναι οι πύργοι του Ανόι; Προσπαθήστε να τους τοποθετήσετε σύμφωνα με τις οδηγίες στην διεύθυνση http://www.lilgames.com/hanoi.shtml
Δραστηριότητες από το διαδραστικό βιβλίο πληροφορικής:
Το πρόβλημα του βαρκάρη
Δείτε πώς αναλύεται αλγοριθμικά το πρόβλημα: Ανάλυση ποσού σε χαρτονομίσματα του ευρώ.
Πρόβλημα: Έξι κέρματα ένα κάλπικο
Δοκιμάστε τον σπειρογράφο αλλάζοντας τις τιμές στον αλγόριθμο.
Δείτε πώς η χελώνα θα σχεδιάσει το λουλούδι και σχολιάστε τον αλγόριθμο ως προς την σαφήνεια, την ακρίβεια και την ορθότητα.
Εύρεση του μεγαλύτερου από τρεις τυχαίους αριθμούς
Διαγράμματα ροής
Ανάληψη ποσού από ATM
Πληρωμή σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων
Δείτε την παρουσίαση:
Εισαγωγή στην εννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Πειραματιστείτε με παιχνίδια λογικής στο SuperKids Games Education of the Future
Αλγόριθμος επίλυσης του 3χ3χ3 κύβου του Ρούμπικ, γνωστό και ως V-Cube ή Magic cube από το Σύλλογο Καθηγητών Πληροφορικής Χίου
Πρόγραμματισμός
Δραστηριότητες από το διαδραστικό βιβλίο πληροφορικής:
Πώς τρέχει ένα πρόγραμμα
Ο κύκλος ζωής ενός προγράμματος
Διαδικασία ανάπτυξης ενός προγράμματος
Κάντε την Ιστοεξερεύνηση στις γλώσσες προγραμματισμού.
Δοκιμάστε τις ικανότητές σας στον προγραμματισμό ή ξεκινήστε τώρα να προγραμματίζετε στην ιστοσελίδα http://codeweek.eu/resources/greece/
Κατεβάστε το πρόγραμμα για το scratch απο την διεύθυνση https://scratch.mit.edu/scratch2download/
επιλέξτε την έκδοση ανάλογα με το λειτουργικό σας σύστημα.
Δοκιμάστε το πρόγραμμα online στη διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=home
Δείτε εδώ θέματα τελικών εξετάσεων στο scratch
PYTHON
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

Κατεβάστε το πρόγραμμα για το scratch απο την διεύθυνση https://scratch.mit.edu/scratch2download/
επιλέξτε την έκδοση ανάλογα με το λειτουργικό σας σύστημα.
Δοκιμάστε το πρόγραμμα online στη διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=home
Δείτε εδώ θέματα τελικών εξετάσεων στο scratch